Strona główna » Szkolenie: Granty ERC – paszport do międzynarodowej kariery badawczej
aula

Zapraszamy do udziału w szkoleniu: 

Granty ERC – paszport do międzynarodowej kariery badawczej

📅 Termin: 17 grudnia 2025
🕘 Godzina: 13.00-15.00
📍 Miejsce: tryb zdalny (Teams)

Szkolenie poświęcone będzie grantom Europejskiej Rady ds. Badań Naukowych (ERC) – ich rodzajom, korzyściom płynącym z aplikowania oraz dostępnym formom wsparcia dla naukowców. Uczestnicy poznają praktyczne wskazówki dotyczące przygotowania wniosku, a także doświadczenia osób, które brały udział w procesie aplikacyjnym.

Dla kogo?

Zapraszamy młodych i doświadczonych naukowców, którzy chcą rozwijać swoje projekty na najwyższym europejskim poziomie.

Program szkolenia:

  • 13.00 – 14.00 Rodzaje grantów ERC oraz dlaczego warto aplikować i jak zrobić to skutecznie
       Katarzyna Banyś, specjalista Biura Projektów, UWr
      
  • 14.00 – 14.30 Wsparcie dla aplikujących
    Katarzyna Kubica-Oroń, ekspert operacyjny Sekcji ds. Europejskiej Przestrzeni Badawczej, NCBR

  • 14.30 – 14.45 Doświadczenia z pracy nad wnioskiem
    dr hab. Karolina Kremens, prof. UWr, kierowniczka Inkubatora Doskonałości Naukowej – Centrum Digital Justice, WPAiE

  • 14.45 – 15.00 Pytania i odpowiedzi

👉 Szkolenie będzie okazją, aby zdobyć wiedzę o możliwościach, jakie otwierają granty ERC, i rozpocząć przygotowania do własnej aplikacji.

📌 Rejestracja: Prosimy o potwierdzenie udziału do dnia 15 grudnia, do godziny 15.00 poprzez formularz rejestracyjny: LINK

Link do spotkania zostanie przesłany tylko osobom zarejestrowanym.

Zapraszamy!

W razie pytań prosimy o kontakt:
📧 katarzyna.banys@uwr.edu.pl ☎️ 71 375 25 89

Zespół Projektów Zagranicznych, Biuro Projektów

tel. +48 71 375 27 08; 71 375 27 74

zpz.bop@uwr.edu.pl

Projekt "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

Fundusze Europejskie, Wiedza Edukacja Rozwój
Rzeczpospolita Polska
Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny