Gmach główny Uniwersytetu

Realizacja

Jak poprawnie przeprowadzić projekt?

KROK 1

Kierownik jednostki zapewnia obsługę administracyjną i finansową Projektu oraz ponosi odpowiedzialność za nadzór nad właściwą realizacją projektu.

KROK 2

Dowody księgowe (w tym faktury), potwierdzone są w zakresie merytorycznym przez Kierownika Projektu i Kierownika Jednostki.

KROK 3

Biuro przygotowuje wzory opisów dokumentów finansowych.

KROK 4

Akceptacja przez Biuro wniosków o wszczęcie postępowania pod kątem kwalifikowalności wydatków.

KROK 5

Koszty delegacji akceptuje Biuro.

KROK 6

Wnioski o zatrudnienie osób w Projekcie są przygotowywane w uzgodnieniu z Biurem.

KROK 7

Kierownik projektu odpowiada za terminowe sporządzanie Raportów/wniosków o płatność oraz za złożenie do DKP dyspozycji przelewu zwrotu środków, z odpowiednim wyprzedzeniem.

Projekt "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

Fundusze Europejskie, Wiedza Edukacja Rozwój
Rzeczpospolita Polska
Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny
NEWSLETTER