Strona główna » Jak składa się raport z MINIATURY?

Jak składa się raport z MINIATURY?

Miniatura nie jest projektem naukowym a pojedynczym działaniem naukowym, dlatego zasady raportowania projektów naukowych nie dotyczą MINIATURY. MINIATURA trwa do 12 miesięcy i po zakończeniu działania (może być wcześniej, przed upływem 12 miesięcy) w terminie do 30 dni od daty zakończenia należy złożyć raport. Raport wysyła się przez ZSUN OSF i raport podpisany przez osobę reprezentująca uczelnię na ePUAP NCN. W ZSUN OSF raport wysyła osoba realizująca działanie, a wysyłką na ePUAP NCN zajmuje się pracownik ZPK BOP.

Projekt "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

Fundusze Europejskie, Wiedza Edukacja Rozwój
Rzeczpospolita Polska
Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny