„Nowoczesne metody dydaktyczne – obsługa wybranych narzędzi aktywizujących studentów”.
zapraszamy nauczycieli akademickich, którzy są pracownikami dydaktycznymi lub badawczo-dydaktycznymi zatrudnionymi na Uniwersytecie Wrocławskim na szkolenie „Nowoczesne metody dydaktyczne – obsługa wybranych narzędzi aktywizujących studentów”, które realizowane będzie w ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego na lata 2018-2022″.
To ważny temat, dlatego gorąco zachęcamy Państwa do wzięcia udziału!
W szkoleniu mogą wziąć udział pracownicy, którzy są nauczycielami akademickim w rozumieniu art. 113 Prawa o Szkolnictwie Wyższym i Nauce, i zadeklarują, że po zakończeniu udziału we wsparciu, w trakcie semestru letniego wykorzystają zdobyte w projekcie wiedzę i kompetencje dydaktyczne prowadząc zajęcia ze studentami.
Termin najbliższego szkolenia: 08.12.2022.
Szkolenie będzie trwało od 08:00 do 14:30 i odbędzie się stacjonarnie w salach WPAE. Grupa liczyć będzie 15 osób.
Podczas szkolenia omówione zostaną następujące zagadnienia:
- modelowanie pracy – LLL (Long Life Learning) i WLB (Work Life Balance),
- wykorzystanie technik komunikacyjno-informacyjnych,
- poznanie niezbędnych narzędzi pracy (m.in. Mentimeter, Aha Slides, Word, Quizlet live w integracji z MS Teams i Google; Quizizz, Kahoot, wybrane narzędzia MS Office 365 i Google Workspace),
- metody pracy takie jak: Blended learning, Dalton Plan, Gamification, Webquests.
- metody prezentacji treści (np. Coogle, Sutori, Canva, Genially) i podstawy tworzenia własnej strony internetowej (Google sites) oraz tworzenia filmów przy użyciu narzędzi mobilnych.
Szkolenie prowadzi ekspertka pani dr ANNA PRZYBORSKA-BORKOWICZ – pomysłodawczyni platformy edukacyjnej wiesz.to. Absolwentka Filologii Polskiej oraz Kulturoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego. Doktor Nauk Humanistycznych w zakresie pedagogiki ze specjalnością: komunikacja społeczna. Stypendystka Ministra Edukacji Narodowej. Wykładowczyni uczelni wyższych (Uniwersytet Wrocławski, DSW, SWPS). Nauczycielka. Tutorka. Specjalistka oddolnych inicjatyw oświatowych, bezpieczeństwa w sieci i ICT, trenerka Microsoft Innovative Educator Trainer – Microsoft Educator Center. Realizatorka autorskich programów nauczania na każdym szczeblu edukacji.
Rekrutacja na pierwszy termin (8 grudnia 2022) rozpoczyna się od momentu otrzymania tej wiadomości. Zakończenie rekrutacji 01.12.2022r. godzina 12:00.
Kryteria rekrutacji:
- kryterium kwalifikujące (spełnia/ nie spełnia):
Czy jest Pani/Pan pracownikiem: dydaktycznym, badawczo – dydaktycznym
Czy deklaruje Pani/Pan, że zdobyte podczas szkolenia wiedzę i kompetencje wykorzysta Pani/Pan prowadząc zajęcia dydaktyczne w semestrze letnim 2022/2023?
TAK = 1 pkt /NIE = 0 pkt
- kryterium punktowe:
Jak często stosuje Pani/Pan w swojej pracy dydaktycznej narzędzia typu MS Sway, MS ToDo, Mentimeter, marginalne zakładki MS Teams, Quizizz, Canva, Aha Slides lub inne?
Często = 0 pkt /Czasami = 1 pkt; Nigdy = 2 pkt
Czy zna pani/Pan zagadnienia modelowania pracy LLL (Long Life Learning) i WLB (Work Life Balance)? TAK = 0 pkt /NIE = 1 pkt
Czy stosuje Pani/Pan którąś z metod w swojej pracy: Dalton Plan, Blended learning, Gamification, Webquest? TAK = 0 pkt/ NIE = 1 pkt
W razie przyznania kandydatom jednakowej liczby punktów przy ustalaniu listy uczestników będzie brana pod uwagę kolejność zgłoszeń.
Udział w szkoleniu jest dobrowolny i bezpłatny.
W razie przyznania kandydatom jednakowej liczby punktów przy ustalaniu listy uczestników będzie brana pod uwagę kolejność zgłoszeń.
Proszę o zapoznanie się z Regulaminem.
Każda osoba, która weźmie udział w szkoleniu będzie zobowiązana do podpisania oświadczenia, że dobrowolnie bierze udział we wsparciu. Wiąże się to również z koniecznością wypełnienia formularzy z danymi osobowymi, których wzory można znaleźć w Regulaminie Rekrutacji.
Projekt „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego na lata 2018-2022″, jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa III, Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe zarządzanie szkół wyższych.