
ACADEMIC ENGLISH DLA KADRY DYDAKTYCZNEJ
Brak rekrutacji
Rekrutacja na zajęcia Academic English dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Wrocławskiego odbyła się zgonie z harmonogramem projektu dwukrotnie.
Zajęcia Academic English mają na celu rozwój umiejętności komunikacyjnych uwzględniających proces dydaktyczny, zwiększenie swobody językowej, płynnej komunikacji w języku angielskim także w sytuacjach nieformalnych.
Każdy uczestnik bierze w 50 godz. zajęć grupowych (grupy ośmioosobowe) oraz 20 godz. zajęć indywidualnych (1 godz.= 45 minut). Zajęcia odbywają się raz w tygodniu w wymiarze 2×45 minut.
Proszę o zapoznanie się z Regulaminem rekrutacji dostępnym na stronie www.
WYNIKI REKRUTACJI NA II EDYCJĘ ACADEMIC ENGLISH
tutaj Wyniki rekrutacji na kurs Academic English
Osoby, które zostały zakwalifikowane do udziału w kursie zapraszamy na test poziomujący, dzięki któremu przyporządkujemy Państwa do odpowiedniej grupy. Test trwa około 2 godzin. Udział jest obowiązkowy. Jeśli posiadają Państwo certyfikat językowy prosimy o kontakt. Test odbędzie się w Gmachu Głównym, w sali Klubu UWr.
Proszę wybrać jeden z poniższych terminów i wysłać maila na adres aezpu1@uwr.edu.pl:
7.02.2020, piątek godz. 13.30 – 15.30
10.02.2020, poniedziałek godz. 10.00 – 12.00
11.02.2020, wtorek godz. 12.00 – 14.00
12.02.2020, środa godz. 13.30 – 15.30
Na test należy przynieść ze sobą oryginał formularza rekrutacyjnego (o ile nie dostarczali go Państwo w wersji papierowej na etapie rekrutacji), a także załączone do maila dokumenty: deklarację uczestnictwa oraz oświadczenia, które należy wypełnić techniką komputerową, wydrukować i podpisać.
W przypadku niedostarczenia dokumentów w terminie zostaną Państwo skreśleni z listy (ostateczny termin upływa 14.02. o godz. 11.00).
Projekt „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego na lata 2018-2022″, jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa III, Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe zarządzanie szkół wyższych.