Gmach główny Uniwersytetu

Otwarcie projektu

Jaka jest procedura otwierania projektu?

Po uzyskaniu finansowania/dofinansowania:

Biuro BPR

KROK 1

Podpisanie i koordynacja umowy przebiega we współpracy Biura i Kierownika Projektu (przyszłego Kierownika Projektu).

KROK 2

Włączenia do planu rzeczowo-finansowego lub planu kosztów Jednostki.

KROK 3

Wniosek do Działu Finansowego o otwarcie rachunku bankowego.

KROK 4

Zapewnienie Kierownikowi Projektu bezpośredni dostęp do Pulpitu dla
kierowników projektów.

KIEROWNIK JEDNOSTKI:

KROK 1

Powołuje Kierownika Projektu.

KROK 2

Włącza projektu do planu rzeczowo-finansowego Jednostki lub planu kosztów.

KROK 3

Zapewnienia warunki lokalowe, obsługę administracyjno-finansową na potrzeby Projektu.

Dział Księgowości Projektowej rejestruje Projekt w systemie finansowo-księgowym Uniwersytetu Wrocławskiego.

Dział Finansowy otwiera rachunek bankowy i informuje o tym Kierownika projektu, Biuro i DKP.

Projekt "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

Fundusze Europejskie, Wiedza Edukacja Rozwój
Rzeczpospolita Polska
Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny
NEWSLETTER