Gmach główny Uniwersytetu

Otwarcie projektu

Jaka jest procedura otwierania projektu?

Po uzyskaniu finansowania/dofinansowania:

Biuro BPR

KROK 1

Uaktualnia budżet zgodnie z założeniami Kierownika Projektu.

KROK 2

Koordynuje uzgodnienia i akceptację umowy.

KROK 3

Przekazuje umowę do podpisania Rektorowi albo Prorektorowi ds. projektów i relacji międzynarodowych, po uprzedniej akceptacji Kierownika projektu i Kierownika jednostki.

KROK 4

Przesyła umowę do instytucji finansującej.

KROK 5

Przekazuje informację na temat Projektu Kierownikowi projektu.

KROK 6

Wnioskuje do Działu Finansowego o otwarcie rachunku bankowego.

KROK 7

Zapewnia Kierownikowi projektu bezpośredniego dostęp do Pulpitu dla kierowników projektów.

KIEROWNIK JEDNOSTKI:

KROK 1

Powołuje Kierownika Projektu.

KROK 2

Włącza projektu do planu rzeczowo-finansowego Jednostki lub planu kosztów.

KROK 3

Zapewnienia warunki lokalowe, obsługę administracyjno-finansową na potrzeby Projektu.

KROK 4

Stwarza warunki do zatrudniania osób do realizacji Projektu.

Dział Księgowości Projektowej rejestruje Projekt w systemie finansowo-księgowym Uniwersytetu Wrocławskiego.

Dział Finansowy otwiera rachunek bankowy i informuje o tym Kierownika projektu, Biuro i DKP.

Projekt "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

Fundusze Europejskie, Wiedza Edukacja Rozwój
Rzeczpospolita Polska
Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny